RABATY

 
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
 
 
Stale poszerzająca się oferta naszego sklepu dotyczy nie tylko produktów, ale także promocji i rabatów. Stali bywalcy HIPCIA mogą otrzymać różnego rodzaju rabaty, zależnie od spełnionych warunków. 
 
 
*** PROMOCJA DLA WSZYSTKICH ***
 
Jest to cykliczna promocja, obejmująca wybrane produkty dla jednego z naszych pupili lub jednej ze znanych marek naszych producentów. Promocja trwa zazwyczaj jeden lub 2 tygodnie i jest dostępna dla wszystkich! 
 
*** KODY RABATOWE ***
 
Jest to jednorazowy kod rabatowy, który klient otrzymuje drogą mailową. Kod należy wpisać w podsumowaniu koszyka w ramce na dole strony. Aby taki kod otrzymać należy:
 
  • KOD 3% - uzyskać miesięczny obrót brutto wynoszący 300zł. 
  • KOD 5% - uzyskać miesięczny obrót brutto wynoszący 500zł. 

    Jako obrót rozumiemy zamówienia opłacone i odebrane przez klienta.
Gdy uzyskacie Państwo dany próg, należy skontaktować się drogą mailową z naszym sklepem (sklep@hipcio.sklep.pl). Po pozytywnej weryfikacji, wysyłamy maila z kodem. 
 
Uwaga: progi miesięcznego obrotu nie sumują się! Jeśli zgłoszono chęć uzyskania rabatu 3%, następuje wyzerowanie obrotu i aby uzyskać rabat 5% trzeba od nowa uzbierać 500zł, zamiast 300+200zł. 
 
*** STAŁY KLIENT ***
 
W naszym programie lojalnościowym osoby, które uzyskały łączny obrót wynoszący ponad 1000zł brutto mogą liczyć na stały rabat wynoszący 4% na wszystkie zakupy w przyszłości! Gdy uzyskacie Państwo dany obrót, należy skontaktować się drogą mailową z naszym sklepem (sklep@hipcio.sklep.pl). Po pozytywnej weryfikacji, zostaje przyznany rabat 4%.  
 
Uwaga: Stały rabat i kody rabatowe nie łączą się. Z chwilą uzyskania stałego rabatu 4%, nie jest możliwe ubieganie się o kody rabatowe 3% i 5%.  Zniżka obejmuje także koszty wysyłki! 
 
Zamówienia, które są składane BEZ REJESTRACJI nie będą wliczane do programu lojalnościowego! 
 
Regulamin rabatów
 
1. Kody rabatowe (3% i 5%) są do jednorazowego wykorzystania w sklepie. 
2. Standardowa ważność kodów wynosi 3 miesiące od daty wysłania e-maila z kodem rabatowym. W wyjątkowych okolicznościach termin ważności może ulec zmianie. 
3. Kody rabatowe nie sumują się ani nie obejmują produktów będących w promocji. 
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub anulowania rabatu stałego. 
5. Osoby mające stały rabat nie mogą ubiegać się o kody rabatowe. Nie dotyczy to kodów rabatowych związanych z konkursami. 
6. Kody i rabaty nie obejmują osób niezarejestrowanych w sklepie. 
7. Do obrotu na koncie klienta wliczane są jedynie zamówienia odebrane przez klienta.
8. Do obrotu wliczają się także zamówienia składane przez klienta na organizacje współpracujące ze sklepem (Viva! Gryzonie, Stowarzyszenie Pomocy Królikom, Fundacja Królewska etc). 
9. Program obowiązuje od 16 lipca 2015 roku do odwołania.
10. Ostatnia aktualizacja regulaminu: 17 października 2019r.