Jak kupować

Dane do przelewu

Standardowy czas realizacji zamówień to 24 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych przypadkach, termin może ulec wydłużeniu. 

Zamówienia zawierające klatki realizowane są do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych przypadkach, termin może ulec wydłużeniu. 

 

JAK KUPOWAĆ? 

KROK 1:

  • Wybrać produkty i dodać je do koszyka
  • Wybrać ilość każdego z dodanych produktów
  • Sprawdzić czy wszystkie produkty i ich stany zgadzają się
  • Wybrać sposób dostawy
  • Po zatwierdzeniu wszystkich danych, złożyć zamówienie

KROK 2:

  • Płatność przelewem: w wyborze tej opcji należy przelać daną kwotę na konto sklepu, którego numer będzie w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. 
  • Płatność za pobraniem: w wyborze tej opcji, kwota zostaje zapłacona kurierowi. Należy nadmienić, że jest to opcja wymagająca dodatkowej opłaty. 

KROK 3:

  • Po złożeniu zamówienia, należy oczekiwać na maile informujące o obecnym stanie zamówienia (m.in. oczekuje na płatnośćprzygotowane do wysyłkiwysłane etc.) 
  • UWAGA: Jeśli przy odbieraniu paczki od kurier zauważysz, że paczka jest zgnieciona lub ma wyraźne uszkodzenia kartonu, zaleca się sprawdzenie paczki w obecności kuriera. Jeśli coś uległo uszkodzeniu  kurier na miejscu sporządza wtedy odpowiedni protokół. Jest to podstawowy warunek przy składaniu ewentualnej reklamacji. 

KROK 4:

  • Jeśli wszystko jest w porządku, zaleca się wystawienie pozytywnej opinii na stronie FB sklepu lub na którejś grupie gryzoniowej :-)