Jak kupować
Standardowy czas realizacji zamówień to 24 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych przypadkach, termin może ulec wydłużeniu.
Zamówienia zawierające klatki realizowane są do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych przypadkach, termin może ulec wydłużeniu.
JAK KUPOWAĆ?
KROK 1:
- Wybrać produkty i dodać je do koszyka
- Wybrać ilość każdego z dodanych produktów
- Sprawdzić czy wszystkie produkty i ich stany zgadzają się
- Wybrać sposób dostawy
- Po zatwierdzeniu wszystkich danych, złożyć zamówienie
KROK 2:
- Płatność przelewem: w wyborze tej opcji należy przelać daną kwotę na konto sklepu, którego numer będzie w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Płatność za pobraniem: w wyborze tej opcji, kwota zostaje zapłacona kurierowi. Należy nadmienić, że jest to opcja wymagająca dodatkowej opłaty.
KROK 3:
- Po złożeniu zamówienia, należy oczekiwać na maile informujące o obecnym stanie zamówienia (m.in. oczekuje na płatność, przygotowane do wysyłki, wysłane etc.)
- UWAGA: Jeśli przy odbieraniu paczki od kurier zauważysz, że paczka jest zgnieciona lub ma wyraźne uszkodzenia kartonu, zaleca się sprawdzenie paczki w obecności kuriera. Jeśli coś uległo uszkodzeniu kurier na miejscu sporządza wtedy odpowiedni protokół. Jest to podstawowy warunek przy składaniu ewentualnej reklamacji.
KROK 4:
- Jeśli wszystko jest w porządku, zaleca się wystawienie pozytywnej opinii na stronie FB sklepu lub na którejś grupie gryzoniowej :-)