Stary regulamin

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2014-03-19 do dnia 2014-12-24. Wszytskie umowy zawarte w tym okresie czasu regulowane są tym regulaminem.

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1.     Właścicielem internetowego sklepu zoologicznego „HIPCIO”, zwanego dalej Sklepem, jest „Przedsiębiorstwo Jago” Piotr Jagodziński, z siedzibą przy ul. Leopolda Staffa 41, 51-144 Wrocław, zarejestrowany pod numerem NIP 8992650388 i REGON 022122625. Nr konta: Deutsche Bank: 33 1910 1048 2944 9098 1482 0001
  2.     Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady sprzedaży w Sklepie.
  3.     Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
  4.     Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują po 14 dniach od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu. Sklep poinformuje klientów o zmianach mailowo oraz zamieści stosowną informację na stronie głównej Sklepu w terminie 14 dni przed wejściem zmian w życie.
  5.     Ceny towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym przedstawiane są w wartościach brutto (zawierające podatek VAT). Wszystkie ceny wyrażone są w polskich złotych. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  6.     Rejestrując się do Sklepu Internetowego klient wyraża zgodę na gromadzenie jego danych osobowych w celu dokonania transakcji. Dane te nie będą upubliczniane.
  7.     Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  8.     Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2014-03-19.


ZAMÓWIENIA I REALIZACJA

  1.     Przed dokonaniem zakupu prosimy o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z wystawianymi przedmiotami. Wszelki pytania prosimy kierować na sklep@hipcio.sklep.pl ( odpowiadamy na każdego maila )  lub telefonicznie pod numer tel. 601052538 ( od 10.00 do 20.00 )
  2.     Sprzedaż prowadzona jest w systemie wysyłkowym oraz z możliwością odbioru osobistego w siedzibie firmy.
  3.     W przypadku wysyłki, towar jest wysyłany w dni robocze, do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
  4.     Należy bezwzględnie sprawdzić paczkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie zauważone przez klienta w późniejszym czasie (do 7 dni kalendażowych), należy je zgłosić telefonicznie pod numeren telefonu: 22 777 77 77 (czynne: pn - pt: 7.00 – 20.00, sob: 8.00 – 16.00) aby wezwać kuriera na spisanie protokołu. Wszytskie uszkodzenia muszą zostać spisane na protokole szkody przez kuriera. Protokół sporządzany jest w dwóch jednobrzmiących kopiach, z których jedną otrzymuje klient. Kopię protokołu należy wysłać niezwłocznie do sklepu.
  5.     W przypadku odbioru osobistego należy wcześniej ustalić godzinę odbioru telefoniczne lub mailowo. Możliwymi sposobami płatności są: przedpłata lub płatność przy odbiorze. Przy wyborze odbioru osobistego i płatności przy odbiorze, maksymalny termin na odbiór zamówienia wynosi 7 dni kalendażowych.
  6.     Na wpłatę za zakupiony towar, w przypadku przelewu na konto bankowe, czekamy maksymalnie 7 dni od daty zakupu. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.
  7.     Na koszt wysyłki składają się koszty usługi Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej oraz koszty opakowania.
  8.     Firma nie wystawia paragonów fiskalnych. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
  9.     Sklep zastrzega sobie możliwość opóźnienia w realizacji zamówienia z przyczyn nie zależnych od Sklepu. Klient każdorazowo zostanie poinformowany o nowym terminie realizacji zamówienia.


REKLAMACJE I ZWROTY

  1.     Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
  2.     Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
  3.     Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z kartą gwarancyjną (jeśli produkt ją posiada). Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad.
  4.     Klient ma prawo do zwrotu otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zgodnie z art.10 pkt 3.1 prawo to nie przysługuje w razie świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta. Zgodnie z art.7 pkt.1 w.w. ustawy warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłane do sprzedawcy, lub dołączone do zwracanych towarów.  Zwrot zapłaconej kwoty za towar dokonywany jest przelewam na wskazany rachunek bankowy w terminie do siedmiu dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy „Przedsiębiorstwo Jago”.