Stary regulamin
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2014-03-19 do dnia 2014-12-24. Wszytskie umowy zawarte w tym okresie czasu regulowane są tym regulaminem.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem internetowego sklepu zoologicznego „HIPCIO”, zwanego dalej Sklepem, jest „Przedsiębiorstwo Jago” Piotr Jagodziński, z siedzibą przy ul. Leopolda Staffa 41, 51-144 Wrocław, zarejestrowany pod numerem NIP 8992650388 i REGON 022122625. Nr konta: Deutsche Bank: 33 1910 1048 2944 9098 1482 0001
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady sprzedaży w Sklepie.
- Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują po 14 dniach od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu. Sklep poinformuje klientów o zmianach mailowo oraz zamieści stosowną informację na stronie głównej Sklepu w terminie 14 dni przed wejściem zmian w życie.
- Ceny towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym przedstawiane są w wartościach brutto (zawierające podatek VAT). Wszystkie ceny wyrażone są w polskich złotych. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
- Rejestrując się do Sklepu Internetowego klient wyraża zgodę na gromadzenie jego danych osobowych w celu dokonania transakcji. Dane te nie będą upubliczniane.
- Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2014-03-19.
ZAMÓWIENIA I REALIZACJA
- Przed dokonaniem zakupu prosimy o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z wystawianymi przedmiotami. Wszelki pytania prosimy kierować na sklep@hipcio.sklep.pl ( odpowiadamy na każdego maila ) lub telefonicznie pod numer tel. 601052538 ( od 10.00 do 20.00 )
- Sprzedaż prowadzona jest w systemie wysyłkowym oraz z możliwością odbioru osobistego w siedzibie firmy.
- W przypadku wysyłki, towar jest wysyłany w dni robocze, do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
- Należy bezwzględnie sprawdzić paczkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie zauważone przez klienta w późniejszym czasie (do 7 dni kalendażowych), należy je zgłosić telefonicznie pod numeren telefonu: 22 777 77 77 (czynne: pn - pt: 7.00 – 20.00, sob: 8.00 – 16.00) aby wezwać kuriera na spisanie protokołu. Wszytskie uszkodzenia muszą zostać spisane na protokole szkody przez kuriera. Protokół sporządzany jest w dwóch jednobrzmiących kopiach, z których jedną otrzymuje klient. Kopię protokołu należy wysłać niezwłocznie do sklepu.
- W przypadku odbioru osobistego należy wcześniej ustalić godzinę odbioru telefoniczne lub mailowo. Możliwymi sposobami płatności są: przedpłata lub płatność przy odbiorze. Przy wyborze odbioru osobistego i płatności przy odbiorze, maksymalny termin na odbiór zamówienia wynosi 7 dni kalendażowych.
- Na wpłatę za zakupiony towar, w przypadku przelewu na konto bankowe, czekamy maksymalnie 7 dni od daty zakupu. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.
- Na koszt wysyłki składają się koszty usługi Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej oraz koszty opakowania.
- Firma nie wystawia paragonów fiskalnych. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
- Sklep zastrzega sobie możliwość opóźnienia w realizacji zamówienia z przyczyn nie zależnych od Sklepu. Klient każdorazowo zostanie poinformowany o nowym terminie realizacji zamówienia.
REKLAMACJE I ZWROTY
- Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
- Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z kartą gwarancyjną (jeśli produkt ją posiada). Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad.
- Klient ma prawo do zwrotu otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zgodnie z art.10 pkt 3.1 prawo to nie przysługuje w razie świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta. Zgodnie z art.7 pkt.1 w.w. ustawy warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłane do sprzedawcy, lub dołączone do zwracanych towarów. Zwrot zapłaconej kwoty za towar dokonywany jest przelewam na wskazany rachunek bankowy w terminie do siedmiu dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy „Przedsiębiorstwo Jago”.